Τρίτη 24 Μαΐου 2011

ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΔΗΚΙΟ

Φίλη  Σιώζου (προηγούνται  οι  κυρίες), φίλοι  Μανούσο, Μετίσογλου, Βαρζόπουλε, Νταλιάνη, Νίκα  και  Κούσια. Ένα   μεσημεράκι  περί  τα μέσα  Μαρτίου  και  ενώ  έπινα    φρέντο   στο  Κολωνάκι,  μου  ήλθε  ένα  ανώνυμο  sms   όπου  κάποιος  μεταξύ  άλλων  πανηγύριζε  για  το  1ο  Συνέδριο  της  ΔΗΚΙΟ  και  μάλιστα  χρησιμοποιούσε  τα  ονόματα  σας  λέγοντας  ότι  ορισθήκατε  επιτροπή  συνεδρίου. Είπα  από  μέσα  μου. ¨Μαλακίες, τα  ίδια  λέει  κάθε  φορά  ο  Καλλίρης  και  τελικά  δεν  γίνεται  τίποτα¨. Άλλα  το  γεγονός  ότι  δημοσιοποιούσε  ονόματα  και  επειδή   ο  μάγκας-αποστολέας  που  τα  έστειλε,  πρέπει  να  ήταν  πολύ  φτιαγμένος  γιατί  συμπλήρωνε  ότι  σύντομα  θα  ενημερωθούμε  για  τα  διαδικαστικά, είπα  ότι  ίσως  κάτι  γίνει  αυτή  την  φορά. Σήμερα, τρεις  μήνες  σχεδόν  μετά  το  σχετικό  sms, έξι  μήνες  μετά  την  δέσμευση   Καλλίρη  για  συνέδριο  εντός  δύο  μηνών (ενώπιον  της  παράταξης  στην  τελευταία  ΣΤΑ)  και  τέσσερα  χρόνια  από  την  στιγμή  που  ο  Κορίνθιος  έγινε  Πρόεδρος , δεν  έχω  λάβει  κάποια  σχετική  πρόσκληση. Τι  συμβαίνει  φίλοι  μου; Εσείς  που  είστε  η  επιτροπή  συνεδρίου και  φαντάζομαι  θα  συνεδριάζετε  κάθε  εβδομάδα (προφανώς  και  αστειεύομαι)   δεν  έχετε  κανένα  νέο; Δεν   έχω  μάθει   τίποτα  σχετικό. Και  τώρα  φταίω  εγώ  να  πιστέψω  ότι  για  μια  ακόμα  φορά  ο  Πελοπίδας  παίζει  με  την  παράταξη  ανάλογα  τις  συγκυρίες  και  τις  ορέξεις  του. Φίλοι  μου, επειδή  είμαι  λίγο  μεγαλύτερος  και  επειδή  έχω  ζήσει  καλά  τον  Πελοπίδα, θα  σας  πω  μια  κουβέντα. Τελείως  φιλική  και  προπαντός  παραταξιακή. Ο  άνθρωπος  προκειμένου  να  κάνει  το  κομμάτι  του  δεν  μασάει  πουθενά. Έπρεπε  να  κάνει  και  να  πει  κάτι  για  το  συνέδριο  και  πήρε  7  ονόματα, τα  αράδιασε  με  sms  και  όπου   βγει  η  φάση. Δεν  τον  νοιάζει  αν  εκτεθήκατε  ή  αν  γίνατε  ρόμπα  εσείς. Το  μόνο  που  τον  ενδιέφερε  εκείνη  την  στιγμή  ήταν  να  δείξει  ότι  κάτι  κινείται. Και  επειδή  τον  ξέρω  καλά  όπως  σας  είπα  και  επειδή  κάτι  θα  πρέπει  να  πει  στην  επόμενη  ΣΤΑ (που  το  μπινελίκι  θα  πάει  σύννεφο)  σας  προϊδεάζω  ότι  θα  εμφανισθεί  και  θα  παρουσιάσει  με  φανφάρες  και  μεγαλοστομίες   τις  λεγόμενες  νομαρχιακές  διοικήσεις  της  παράταξης (δηλαδή από 3  έως  5  νεοδημοκράτες  οικονομολόγους  ανά  νομό). Δηλαδή  τίποτα  επί της  ουσίας, αφού  στην  πραγματικότητα  θα  αντιγράψει  τα  ψηφοδέλτια  και  θα  προσθέσει και  κάποιους, όπου  του  λείπουν. Και  όλο  αυτό, σε  συσκευασία  δώρου  θα  παρουσιασθεί  ως  αποτέλεσμα  σκληρής  και   επίπονης  προσπάθειας. Άστα  βρε  Πελοπίδα  τα  ψόφια. Τσίμπα  τα  5  χιλιάρικα  τον  μήνα, κάνε  τα  ρουσβετάκια  σου   με  την  ΠΑΣΚΟ, ασχολήσου  με  καμία  ουκράνα   και  άφησε  αυτή  την  έρμη  την  παράταξη  να  βρει  τον  δρόμο  της  από  το  χάλι  που  την  έχεις  φέρει. Όσο  για  σας  φίλοι  μου  κοιτάξτε  δύο  πράγματα. Μην  παίζει  κανείς  με  το  όνομα  σας  και  κοιτάξτε  να  δαγκώσετε  και  εσείς  καμιά  επιτροπούλα (βλέπε  Μανούσος) γιατί  οι  εποχές  είναι  δύσκολες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου