Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΜΕΧΑ Ο Α. ΜΩΡΑΪΤΑΚΗΣ


Ο Αλέξανδρος Μωραϊτάκης παραιτήθηκε από πρόεδρος του ΣΜΕΧΑ αφού αποδέχτηκε την πρόταση του Αντώνη Σαμαρά για να είναι υποψήφιος με τη ΝΔ, στις προσεχείς εκλογές, στην Α' Περιφέρεια της Αθήνας. Στην επιστολή του προς τα μέλη...
του ΣΜΕΧΑ εξήγησε τους λόγους για τους οποίους αποδέχτηκε την πρόταση και εξήγησε πως «Θεώρησα υποχρέωση μου να συμμετάσχω στις εκλογές και να πάρω και εγώ μέρος σε αυτή την προσπάθεια που πρέπει όλοι, κατά την ταπεινή μου άποψη, να καταβάλλουμε ο καθένας από το μετερίζι του, ώστε να βγει η χώρα από την κρίση. Θέλω να εκμεταλλευτώ όλη την τεχνογνωσία που έχω αποκτήσει από τα χρόνια εργασίας μου καθώς και συμμετοχής μου στα κοινά και εσείς ξέρετε καλύτερα από όλους πως όσοι ασχολούνται με τις αγορές γνωρίζουν τον τρόπο για να βγει η χώρα από την κρίση».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου